Nikki naar Amerika !

Halloween, Thanksgiving, Christmas and New Year!

Hallo allemaal

Het is weer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geschreven, sorry daarvoor. Ik denk dat dit misschien ook een goed teken is, omdat het betekend dat ik bezig ben geweest en het te leuk heb gehad om aan een blog te denken.

Inmiddels is het alweer eind februari en er is ontzettend veel gebeurd. Laten we maar beginnen bij het begin.

Rond oktober ben ik naar Madison gegaan (de hoofdstad van Wisconsin), voor een 'college visit' op University of Wisconsin, Madison.


*Capital building in Madison

De volgende dag hadden we weer een bruiloft! Twee personeelsleden van mijn gastvader's bedrijf besloten na een paar jaar eindelijk te trouwen.

Op school zitten we nu in het tweede semester, wat betekent dat ik nieuwe klassen heb mogen kiezen. Het leek me verstandig om me alvast te orienteren op volgend jaar, vandaar de volgende klassen:


- Business Management

- Economics

- AP Psychology

- Business and Communications

- World History

- Civics (politiek)

- English


School is zo leuk als je het zelf maakt, dus ik let niet meer op mijn cijfers en maak er gewoon het beste van elke dag. Ik moet toegeven dat ik best veel heb geleerd, aangezien de aanpak hier anders is dan in Nederland.

Met school zit ik bij een business club genaamd DECA. Hiermee hadden we een conference weekend waarin we een aantal workshops hadden en nieuwe mensen van andere scholen leerde kennen.

*Groepsfoto van de business trip

Ook zijn we al een paar keer naar een Minnesota Wild game gegaan (ijshockey). De laatste keer dat we gingen was met een hele hoop gezinnen en personeelsleden van het bedrijf. Mijn gastvader had een hele 'suite' gehuurd, inclusief onbeperkt voedsel.

* Brandy en ik bij een Minnesota Wild game

*Layo en ik in de 'suite'.

Halloween was natuurlijk 31 oktober! Niet echt een heel erg big deal hier (zou je wel denken), maar we gingen alsnog naar buiten om snoep te verzamelen.

Op 'Black Friday' zijn we met z'n allen naar the Mall of America gegaan. Het was hier natuurlijk ontzettend druk. Echt heel veel goede deals hebben ze niet, maar het is alsnog leuk om een keer mee te maken. Het is niet zo dat iedereen schreeuwend en trekkend spullen voor je neus weghaalt. Dat gebeurt waarschijnlijk alleen in films. Voor de 'betere' deals kun je beter op 'cybermonday' online je producten bestellen. De dag daarna was 'thanksgiving', dit vond ik zelf een beetje tegenvallen. We hadden veel voedsel, maar niemand had honger dus het meeste konden we na 30 minuten al weer opruimen.

Met kerst kwam Layo's familie van Texas naar Wisconsin! Het was dus een drukke bende maar wel ontzettend gezellig. Helaas vieren ze kerstmis hier maar 1 dag, maar we hadden al een klein feestje op kerstavond. Ik ben hier naar de kerk gegaan om toch even aan opa te denken vanuit Amerika, maar het is hier heel anders. Mensen houden elkaars hand vast en zingen de hele tijd liedjes. Helaas vertrokken de families voor nieuw jaar weer terug naar Texas, maar we hebben het wel leuk gehad.

Ik wens iedereen nog een gelukkig nieuw jaar! Beetje laat.. Zelf hadden we een klein feestje met familie en wat vrienden, maar ik heb het uiteindelijk toch nog ontzettend leuk gehad.

Omdat de helft van mijn gastgezin naar Duitsland en Zwitserland ging om te skiien (maar ik niet mee mocht van mijn organisatie, heel dom), zijn Julie, Sammy, Layo en ik naar Kahalari gegaan. Dit is een groot resort met een waterpark, mini attractiepark en veel te doen in de omgeving. Toen we op het punt stonden om te vertrekken, kregen we een hele goede deal voor nog een extra dag, dus we besloten nog een nachtje te blijven. :)

Ook ben ik deze winter een aantal keren gaan skiien. Zelf had ik nog maar 1 keer geskiied (?) toen ik jong was, dus dit was even oefenen in het begin. Hier is het natuurlijk heel normaal voor iedereen om vaak te gaan skiien, aangezien het hier flink winter is.

*Racheal en ik


Bedankt allemaal voor het lezen van mijn derde blog. Aankomende dinsdag (7 maart 2017) vertrekken we naar Florida voor spring break! Daar zal ik wel proberen veel te filmen en een blog over te schrijven.

Liefs,

Nikki



Reacties

Reacties

Joes

Supergaaf! Havefunn

mama

Top Nikki!!! :) Love u xxx

gerdy

He Niki, fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je aan het genieten bent.
goed zo meissie

Doortje

Een mooi jaar met veel levenservaring. Hoezo skieen " toen ik nog jong was" ?
Geniet er nog van. De tijd vliegt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active